I väntan på...

Ja, här sitter jag i väntan på kursare, handledare och att tiden ska gå. Jag har pluggat rätt duktigt i dag (tycker jag själv i alla fall). Men nu tog både orken och inspirationen slut. Så jag sitter och UNNAR mig saker under denna eftermiddag. Först utövade jag lite pianospel, vilket var skönt då jag inte rört ett piano på säker 3 månader. Nu sittar jag och lyssnar på min "må bra"-lista på spotify och konstaterar att jag mår ganska bra just nu. Har även tänkt på det under mina tågresor till och från skolan de senaste dagarna. Jag mår bra, helt enkelt. Har otroliga vänner, en otrolig make och framförallt förmånen att få se en lite individ växa upp. Ja, jag mår bra helt enkelt. Nu ska vi dock se hur detta artar sig eftersom jag nu skriver min uppsats (SjälvSTÄNDIGT arbete I). Samtidigt läser jag också Läs och skriv II. Det blir en del att hålla i huvudet. Men får försöka planera, planera och planera så löser sig säkert allt till slut. Tänk positivt så blir det säkert bra, försöker jag intala mig själv. Om inte annat så mår jag i alla fall bra under tiden som det går utför ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0