Inspirerad...laddar om

Efter att ah fått ett mindre psykbryt i veckan av all stress som jag (frivilligt) försatt mig i så laddar jag nu om för sluspurten. 3 veckor kvar tills min uppsats ska vara inne. Nu Jävlar ska här pluggas! Dock önskar jag att jag ahde haft liiite mer go. Kanske verkar det som så på utsidan, men innerst inne är jag helt slut. Trött och oinspirerad. men om man säger en sak tillräckligt många gånger till sig själv så blir den sann, så: Jag är inspirerad och pigg! Jag är inspirerad och pigg! Jag är inspirerad och pigg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så KLART att du är inspirerad och pigg!

Eller också är du inte det, men man måste inte vara det. Kom ihåg att det bara är tre veckor, det är nästan ingenting, sen är det över och du får vila ut HELA SOMMAREN! (Såååå avis!)



Kram kram!

2011-05-01 @ 23:30:21
URL: http://peacelovescience.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0