Lyckan över att slippa yrseln!

Efter en helvetisk natt där jag fick väcka Maken för att kunna gå på toa utan att ramla så kom vi fram till att vi behövde uppsöka ett sjukhus på lördagsmorgonen. Barnen inhystes hos Familjen H som även hjälpte till med skjuts till sjukhuset. Väl där fick jag ligga på en brits innan vi blev insläppta på ett rum och undersökta av en mycket trevlig uska som hette Denniz. Han kollade både det ena och det andra och alla värden var bra. Sen kom läkaren, som hette Håkan, och efter en helvetisk undersökning med illamående och skit så konstaterades att jag fått kristallsjukan. Lite ung, tyckte läkaren, men jag var tydligen ett skolexempel på kristallsjuka. Lite vridningar hit och dit och sen mådde jag lite bättre och kunde släppas ut i verkligheten igen. Nu har yrseln släppt, men jag har fortfarande en jobbig huvudvärk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0