Ny vändning i den här sjukdomshistorien

I går satt jag i soffan och kollade på teven. Jag hade haft huvudvärk i nästan 24 timmar. Helt plötsligt kände jag två korta "smällar" precis vid högerörat. Jag blev otroligt rädd, fick en otrolig huvudvärk, ringde vårdguiden och panikade, tog en värktablett, sov i två timmar, ringde mamma, ringde pappa och frågade om migrän i släkten. Till saken hör att det bara gjorde ont i halva delen av huvudet och ansiktet. I dag ringde jag vårdcentralen och berättade om min otroligt läskiga upplevelse. Fortfarande var halva ansiktet bortdomnat och blev även varmt. Det var otroligt obehagligt, men läkaren konstaterade virus och ordinerade vila. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0