Trött på att vara sjuk

På onsdag är det en vecka sen som jag gick hem efter halva dagen på jobbet, åkte ner till öppna mottagningen på vårdcentralen och fick träffa en superbra läkare som gav diagnosen bihåleinflammation. Aj och hem och vila. Nu har det gått 5 dagar och trots att jag inte tycker jag gjort annat än vilat de senaste dagarna så är den molande värken i bihålorna tillbaka igen. Bu. 
Maken mår mycket sämre än jag, men fick ta hand om båda barnen alldeles nyss så jag fick vila. Hur länge ska detta hålla på? Jag har varit sjuk i en månad nu! Jag har inte råd att vara hemma längre. Det här suger. Nu hör jag Magnus hosta inne i Sonens rum. Han som dessutom är helt värdelös på att be om hjälp. Så när jag frågar om han orkar ta hand om Dottern en stund så svarar han alltid ja fast han inte orkar. Vilket gör att han kommer att vara sjuk ännu längre än vad som behövs. Blääää...skitvirus. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0