Okej, det första riktiga inlägget kommer HÄR

Hej på er alla som vill läsa min blogg! (vilka ni nu är)

Nyss hemkommen från en otroligt trevlig pysseldag hos familjen H. Resultatet blev en pekbok till Sonen med bilder på släkt och familj. Det kändes bra att avsluta min "semester" med en riktigt skön och enkel dag med goda vänner där det mest avancerade jag gjorde var att hoppa studsmatta. Jag och maken pratade igenom livet till hösten i går och insåg bägge två att det kommer att bli INTENSIVT. Så jag hade kanske behövt en ordentlig semester med vila istället för krångel krångel och mera krångel. Utom i dag då förstås, då det mest var pyssek, slappa, äta, njuta, pyssel, slappa, njuta.

Nej, nu kanske man skulle sätta sig framför TV:n. Kanske är något kul ikväll. (Annars finns ju alltid Play)

Kommentarer
Postat av: Sara

Säger bara: Fåret Shaun. SVT play. Me like!



Ja just det... Tack för idag!

2010-07-23 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0