Inget negativt

Asså...jag skriver ju bara här när jag mår bra. Jag hinner väl inte annars. Det är ju oftast när man är i fas som man mår bra. Inte för att jag är i fas nu, men det är fredagkväll och då tycker jag inte att man måste syssla med någon form av studerande. Däremot kom jag på att middagen nog står kvar och svalnar ute i köket. Kanske inte så hälsosamt...jaja, tur att man inte är gravid - då var det bannlysning på att inte göra matlådor direkt när man ätit färdigt.

Jag återkommer till det där med fas. Det är jag INTE i. Inte på långa vägar. Jo förresten...på lååånga vägar kanske. Men jag kommer kanske att komma i fas. Behöver bara jobba lite på självdiciplinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0