Precis lite för mycket sjuk

Ni vet den där känslan, när man packat väskan kvällen innan och planerat morgondagen in i minsta detalj. Så vaknar man upp morgonen efter (eller på natten, som i mitt fall) och inser att det inte är någon idé att åka någonstans för man är precis så där över gränsen sjuk. Inte bara lite snuvig utan andra problem som gör att man måste vara hemma och krya på sig. Jag vet inte om jag ska vara tacksam för att jag slipper åka till skolan, eller stressad för att jag inte har åkt till skolan och skrivit på min uppsats. Nåja, jag har två timmars pluggtid i morgon inplanerat så jag får försöka ta igen det då. Jag måste bli frisk nu! Min helg innehåller alldeles för många roliga saker för att jag ska vara hemma och vara sjuk. Men som sagt, ligger man precis över gränsen så kanske det räcker med en dag hemma för att mota sjuk-olle i grind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0