Den mest fantastiska helgen i världshistorien (OBS! Nu är jag VÄLDIGT ironisk)

Här är några av helgens händelser. Vet dock inte vilken som var höjdpunkten. Hjälp mig gärna att bestämma detta.

1. Diskmaskinen gick sönder
2. Jag fick 39 graders feber i 24 timmar. Nu har jag "bara 38 grader"
3. Jag kan inte jobba p.g.a. att jag är sjuk (och får därmed ej heller någon lön eller ob-tillägg)
4. Mitt jobb ringde och undrade varför jag inte var på jobbet. Tydligen hade meddelandte som jag lämnade på telefonsvararen inte kommit fram
5. Min mobil dog ordentligt så jag kan enbart kommunicera med omvärlden via datorn
6. Sonen var uppe två timmar i natt och skrek i princip hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag röstar på 6. Får man inte sova blir alla motgångar dubbelt så jobbiga.



Kramar!

2011-01-09 @ 16:23:36
Postat av: Hanna

Jag får hålla med Sara, utan sömn blir allt annat så mycket jobbigare. Usch och tvi. kramar

2011-01-09 @ 20:46:04
URL: http://ekferjan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0