Halsfluss och öroninflammation

En kompis pratade lite snabbt med mig om karma. Det får mig att undra över min egen karma när jag sitter här med halsfluss och öroninflammation. Eller öroninflammation och öroninflammation, doktorn kunde inte säga om det var virus eller bakterier så han höjde dosen penicillin till dubbel dos. Hoppas det hjälper. Jag är trött på att inte kunna/orka göra något hemma som t.ex. göra saker med P, städa, diska och andra hushållssysslor. Storhandla skulle det behöva göras också. Man får lite dåligt samvete när man inte kan göra så mycket. Och jag börjar bli lite lite stressad över skolan. Men bara lite. Har inte fått någon restuppgift i någon kurs jag gått i någonsin och jag vill inte få någon nu. Men vi skulle ha läst 3 böcker till i morgon. Jo tjena att jag orkat läsa TRE böcker. Jag har inte ens läst EN. Vi får väl se hur jag mår i morgon. Om det fortfarande trycker på i höger örat...jaja, jag får väl "sova bort det"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0