En berg-och-dal-bana i humöret

Ni vet såna dagar där humöret liksom svänger. Min dag i dag har varit sådan. Det började med att jag var lite deppig, vaknade trött och hade ingen som helst lust att åka till skolan. Kom så småningom i väg (en timme efter planering, det gör mig också på dåligt humör), kom till skolan - föreläsningen INSTÄLLD. Då blev jag åter på lite dåligt humör. Stannade dock kvar i skolan. Funderade ihop med en studievägledare på hur jag ska göra med min utbildning. Då blev jag på lite bättre humör. Träffade 5 kursare och blev på ännu bättre humör. Åt lunch med dessa. Blev både mätt och glad. Var på föreläsning där föreläsaren inte var sjuk. Föreläsningen var jättebra! Åkte hem, planerade kommande medlemstidningar med goda vänner. Lekte lite med sonen. Åt en semla. Fick reda på betyget på min senaste tenta, C (ungefär som 3 eller VG, för er som behöver jämföra med tidigare system). Och nu är jag här på ett helt okej humör. Tänkte toppa dagen med lite bra musik MEN DÅ KRÅNGLAR SPOTIFY!!! Dagens-ilandsproblem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0