Sjuk mamma och pappa

Först blev jag sjuk och var sjuk i två veckor. Sen jobbade jag i fem dagar. Dag nummer sex vaknade jag upp med ont i halsen. Dag nummer 10 bröt jag ihop på jobbet och åkte hem. Domen av läkaren samma dag blev bihåleinflAmmation. Sedan blev maken sjuk också. Så nu är vi änna sjuka föräldrar här hemma. Dottern är frisk som en nötkärna. Sonen är hos mormor och morfar (vi insåg att vi behövde hjälp här hemma). Dottern kom hem i går kväll men Sonen fick sova kvar. 

Mitt i allt detta så är det väldigt lätt för mig att falla ned i destruktiva tankar (kan vara hormonellt också, min kropp går banans på den fronten just nu). Mycket handlar om att jag inte kan prestera någonting just nu (jag är ju sjuk). Det blev lite bättre med det hela när Maken och jag nyss bestämde att jag är hemma i morgon också. Haha, vi kommer att bli så fattiga! Men hellre frisk och fattig än rik och sjuk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0